maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

några bra dagar

Publicerad 2011-08-06 00:28:04 i Allmänt,

oj, jag kan inte minnas när jag senast skrev! berättade jag att Ida från motala har varit här. jag kan iallafall börja därifrån. hon kom hit i måndag och stannade till i onsdags, vi hade tre riktigt bra dagar tillsammans. såå synd att hon bor så långt borta bara, lär ta evigheter tills vi träffas nästa gång!
stack sen till malmö i tordags (igår) för att hälsa på gamla klasskompisar, riktigt roligt att se dem igen. stannade över natten men åkte sen hem idag, så nu har jag bara chillat. har varit några riktigt bra dagar. 

men nu är jag deppig.. jag har ångest över att jag inte hunnit göra så mycket på lovet. vet inte riktigt vad jag har gjort detta lovet, men jag har inte hunnit vara med så många. jag har inte hunnit träffa vissa så mycket som jag egentligen velat! och så saknar jag oscar ♥

ska kolla lite jersey shore och sen sova, hoppas jag är på bättre humör imorgon!

har aldrig haft så ont innan, fyfan haha! fick världens tjockaste spåga i foten i tisdags, ni anar inte hur ont det gjorde.

Kommentarer

Postat av: Jossääh

Publicerad 2011-08-09 18:26:15

Aaaajjjjjj ma god. Så vacker du är, och faasen vad ont det ser ut att göra :((( love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela