maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'm back

Publicerad 2011-08-27 21:24:54 i Allmänt,

denna veckan har varit så fullspäckad med saker att jag inte haft tid att blogga. ny skola, nya människor. men nu ska jag berätta om något helt annat. Turkiet var helt fantastiskt! fanns verkligen inget vi kunde klaga över. fint väder varje dag. massa sol och bad. bra mat och roliga shower på kvällarna. och för att inte tala om hotellet och våran utsikt. den privata stranden osv.. mamma, pappa och amanda är där nere fortfarande. dem är där en vecka mer än oss, men det känns som det har gått flera månader. och vi är så avundsjuka!








Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-08-29 21:05:20

Åhhhh jag dööör när jag ser bilderna :O så jävla fint! Jag vill också åka till turkiet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela