maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

chill dag

Publicerad 2011-08-29 17:12:59 i Allmänt,

denna dagen har rusat iväg.  vi var inne vid nova idag med klassen. vi skulle in till någon frisöraffär, har total hjärnsläpp och kommer inte på namnet. men sen hade vi tid över så vi stack till in på nova och käka på donken. så blev inte äcklig skolmat för oss idag! sen hade vi matte, svenska och till sist idrott där vi mest snackade.

men jag är ändå alldeles slut nu och ska snart käka. sen lär jag sitta bänkad framför tvn resten av kvällen!


gammal bild.

Kommentarer

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-08-29 20:06:44

mina favoriterrrrr ♥

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-08-29 20:06:58

mina favoriterrrrr ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela