maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

white light moment

Publicerad 2011-04-16 21:58:08 i Allmänt,

ännu en dag har gått så fort att man knappt hunnit blinka. det har varit alldeles för mycket slapp idag. jag, vicky och sara har nästan inte gjort något idag. förutom att vi tog en liten runda på våra inlines. åkte även med sara, josse och amanda lite senare på kvällen. det är verkligen superkul. och skitbra träning!

min lördagskväll kommer jag att spendera framför datorn med mina nära och kära, snackar då om mina chips och min fanta! jag hoppas att ni alla mår bra, för det gör jag. förutom den enorma träningsvärken som jag har i det ena benet.

px: jag igår, ready to go

Kommentarer

Postat av: josefin & sara

Publicerad 2011-04-16 22:21:18

snygging!!!!

Postat av: Saraaaaaa

Publicerad 2011-04-19 20:53:44

Kent & Marianne <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela