maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

watch as the night turns into day

Publicerad 2011-04-17 16:19:24 i outfit's!,

dessa två dagar har jag spenderat hos olivia. och vi har självklart haft lika roligt som vanligt. vicky är påväg hit just nu och sen kommer sara, vi tre ska ut och åka en runda. det är så himla skönt nu när det är sånthär väder! vi kanske svänger in någonstans och köper en glass också, super!

vicky är snart här, så jag borde börja avsluta nu. jag återkommer sen och har en del roligheter att berätta ifrån bb huset. de är ju så himla onyttiga nu, ska bli kul att se. vissa av er förstår nog vad jag menar.

skulle vara gårdagens outfit, men byta om rätt snabbt till myskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela