maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

summer 2011

Publicerad 2011-04-26 20:27:16 i Allmänt,

åh nu har jag äntligen packat klart. bara jag själv just nu som inte är klar! jag ska även ta med min dvd och filmer som jag och olivia kan underhålla oss med på vägen upp. jag ser verkligen fram emot detta. och speciellt att jag ska sitta med olivia kommer att bli så himla bra!

bussen går 23:00 så jag kan ta det lite lugnt nu. men jag måste iallafall fixa mig nu så jag blir klar med det också.


px: weheartit.com - underbar bild

Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2011-04-26 21:23:45



Ha en underbar resa mitt hjärta, och ta hand om dig puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela