maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

songs in real life

Publicerad 2011-04-30 15:04:17 i Allmänt,



finally home! kom hem igår vid 22:00. resan har varit helt fantastisk. strålande sol, dock inte lika varmt som här har varit. men det har iallafall inte regnar. det vi gjorde var att shoppa, besöka riksdagen, var på laser fortet , skansen och sen tillkom där en massa roligheter. jag saknar det redan, även om det är skönt att vara hemma!

vid 5 får vi gäster, amanda fyller år idag och igår fyllde mamma år. så grattis mamma & amanda, jag älskar er ♥! eftersom det är valborg idag så tror jag att jag sticker ut ikväll med massa fina vänner och bara har det riktigt roligt. stockholmsbilderna har jag laddat in i datorn, men jag visar dom senare.

ni måste kolla på klippet, så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela