maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

r you ready?

Publicerad 2011-04-23 21:22:37 i hissar och dissar!,



vädret: jag tror till och med det var snö en gång då det var påsk. 20 grader på påsklovet? när hade vi det senast. jag vet inte, men jag vet att jag älskar det iallafall. stor hiss på det!

hattar: snyggt med en stråhatt av något slag nu till sommaren, att ha på stranden.




de som ej kommenterar: ni som inte bloggar kanske inte förstår. men det kan påverka så mycket att få en enda kommentar. om man har skrivit något bra, tagit bra bilder, varit extra aktiv osv.. vad som helst. vi blir jätteglada av era kommentarer. jag vill inte tvinga er till att göra det på min blogg, det är ju inte kul att jag måste säga till. men ni kan iallafall tänka på det :)




Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2011-04-23 22:26:53

ska bli bättre på att kommentera då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela