maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mr. Saxobeat

Publicerad 2011-04-21 14:24:22 i dagens låt!,



sommarkänslorna är verkligen här nu. jag har själv legat ute en stund idag och njutit av det otroliga vädret, termometern visade hela 21 grader idag. det är så bra det kan bli ju! och det är extra bra att detta vädret kom på lovet.

för att få pricken över i:et på denna dagen, så lär man köra igång en riktigt bra låt, om ni behöver inte oroa er över att leta upp en, sätt bara igång låten ovanför. jag spelar den om och om igen här hemma. nej nu ska ni få njuta ifred, med denna låten i lurarna.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-21 19:24:35

själva låten är bra men om jag får tipsa en låt så är det "just can't get enough" med Black Eyed Peas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela