maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

miley cyrus

Publicerad 2011-04-25 23:36:17 i Allmänt,

dagen har gått fort och imorgon är det dags för skola. lyckligt vis så är det bara imorgon vi går. för imorgon kväll vid 23:00 går vår buss ifrån höör till stockholm. det ska bli så roligt. och jag ska verkligen fota mycket nu! ni måste även då förstå att imorgon blir en stressig dag för mig då jag måste packa. sen har jag inte tillgång till någon dator fram till lördag. så det blir inte så mycket uppdatering denna vecka. men nu ska jag iallafall sova, så jag är utvilad till imorgon. sweet dreams!

                                          åh snygga människa! både stilen och håret, give me.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela