maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kanelbullar

Publicerad 2011-04-10 16:41:42 i Allmänt,



väntar just nu på att mina kanelbullar ska jäsa klart och är redo att hoppa in i ugnen. vi får hoppas att dem ser lika bra ut som på bilden ovan, man äter ju med ögonen.  ska även snart ut och gå en runda, kommer bli hur skönt som helst i detta vädret. och inga läxor alls just nu, så resten av dagen ( & precis som jag har gjort hittills) så ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2011-04-10 19:13:41

jag & vicky kan intyga att som såg ut och var lika goda som på bilden! 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela