maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

it's a beautiful day

Publicerad 2011-04-20 19:33:48 i Allmänt,

min dag har i korta drag varit så himla bra. vakna upp med bella vid min sida. dock strålade solen inte in som jag hade hoppats. men det lyckades ändå vara enda upp till 18 grader idag. vi cyklade in till höör och åt och riktigt mätta på godis och glass. sen när vi kom hem kunde vi fortfarande inte motstå vädret, så vi åkte inlines en bit och tog en massa bilder. här har ni en resultatet. vi failade totalt på många hoppbilder, men lyckades endå till slut.
 

Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2011-04-20 21:01:33

vilka härliga sköna bilder i solen

Postat av: Jossääh

Publicerad 2011-04-21 00:07:47

Mysiga bilder snäckan :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela