maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

If I wake up tomorrow will you still be here

Publicerad 2011-04-24 11:46:25 i Allmänt,



när det är sånt här väder så borde man absolut ta vara på det. men nu har jag varit ute så mycket de senaste dagarna så att nu tänker jag sitta inne lite. snart sticker jag,josse och mamma iväg för att handla hårfärg. tror jag ska göra det en aning mörkare än vad det är nu. vi får se! men jag sitter just nu nyduschad och måste börja göra mig klar.

peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela