maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I know there's sunshine behind that rain

Publicerad 2011-04-09 14:42:28 i Allmänt,


px: från förra sommaren, precis innan sommarlovet!

jag sitter nyduschad och utmattad efter en galen kväll/natt. jag sov hos olivia, och lär inte bjuda på våra totalt galna bilder. men jag kan säga att allt blev väldigt lyckat, och jag har nog inte skrattat så mycket på länge. om någon timma bär det av till oscar där jag spenderar kvällen.

vädret är på topp, vilket gör att man själv blir gladare. är det inte så? haha eller är det bara jag.. jag hoppas att det håller i nu i några dagar. eller föralltid, det hade ju inte varit fel.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-09 14:50:26

Vill du bli dagens blogg? Gå i så fall in och anmäl dig här: http://sarathelin.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela