maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

home sweet home

Publicerad 2011-04-24 22:26:21 i Allmänt,



kvällen har varit helt underbar. det har verkligen varit superkul! men jag frös alldeles för mycket så jag stack hem och har nu varit hemma en liten stund. jag tog knappt några bilder. men ska se om det finns någon bra.

bb sluta nyss, bara jag som inte kan fatta att rodney är ute?! han var inte min favorit. men han är ju mer värd en plats där inne än katerina och madelene.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-25 11:19:31

fin bild, var är den tagen? =)

Postat av: madde

Publicerad 2011-04-25 11:31:21

sv: tack! den är tagen i malmö hos min mormor och morfar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela