maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

french liner

Publicerad 2011-04-06 19:58:28 i Allmänt,

har du tråkiga naglar som bara måste piffas upp? jag är väldigt fixerad vid mina naglar. måste ha något nagellack eller annat för att snygga till dom. och jag har låtit mina naglar växa nu ett tag. så igår hitta jag en penna på city gross som jag bara var tvungen att testa. och det har blivit så snyggt! det är som en tuschpenna som du ritar med på handen så du får en fin kant exakt som du själv vill ha den. ett litet minus är att skulle du riva där eller stöta vid något så kan det försvinna lite, måste fylla i vissa då och då. men kolla resultatet, underbart!



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-12 21:58:07

snyggt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela