maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

freckles

Publicerad 2011-04-11 20:48:05 i Allmänt,

det har varit en lång dag, men vi är nu ett steg närmare påsklovet. visste ni att vi är lediga måndagen veckan efter lovet? det fick jag reda på idag, sen på tisdag kväll så sticker vi till stockholm. så efter denna veckan så kommer jag njuta och bara ha så himla roligt i två veckor framöver. och såklart efter det, men ni fattar..


px: weheartit.com / vill också ha fräknar! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-11 21:11:07

det är fint med fräknar på vissa men kanske inte så mycket? :)

Postat av: madde

Publicerad 2011-04-11 21:39:11

sv: jättefint med det tkr jag :)

speciellt denna bilden iaf! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela