maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

elitklassen glider ut

Publicerad 2011-04-14 21:14:56 i Allmänt,

idag har vi fått reda på våra preliminära intagningar, och jag kom in!! jag är så glad just nu, men man vet aldrig vad som händer, eftersom den riktigt intagningen kommer till sommaren. en annan bra sak är att våra skoltröjor kom idag, det är jag som har hand om det hela. så de kom till mig idag, och en massa folk har redan hämtat sina. tycker våra blev så grymt bra! och det ska stå like och inte likes, har kollat upp det haha.

framsida:


baksida:

Kommentarer

Postat av: hey

Publicerad 2011-04-14 21:35:47

Hahahhaa fan vad snygga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela