maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Can't go far but you can always dream

Publicerad 2011-04-22 15:58:48 i Allmänt,

vädret har varit på topp hela dagen. jag och amanda har även sprungit genom vattenspridaren idag,kallt men härligt på samma gång. nu ska jag ta storstäda mitt rum. damma av, dammsuga, byta ut lite postrar osv.. det behövs verkligen, städar alltid lite smått då och då. men nu behöver jag göra en rejäl rensing av allt jag har.

see u when I'm done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela