maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb denna veckan

Publicerad 2011-04-18 23:42:11 i big brother,

veckans uppdrag:
Kollektivt experiment i frosseriets tecken.
Gruppen gemensamma uppdrag fram till Onsdagkväll är att öka i vikt, då vägning sker av hela gruppen.
Hela veckan börjar med invägning av gruppen och biblioteket är denna vecka ohälsans rum. Enbart där får dom äta och göra det som behövs för att klara uppdraget. Idag ska en godisvagn ätas upp, alla ska hjälpa till efter deras egna fömåga. Enbart gruppens vikt kommer redovisas, inga personliga vikter. Det första som ska göras är att väga gruppen i biblioteket, enbart underkläder och linne är okej.

godisvagnen är fylld med en massa onyttigheter. vissa har även varit inne i uppdragsrummet och gjort donuts som är en del av deras uppdrag. de ska göra 500 st, varför vet jag inte. dom ska inte själv få äta dom iallafall. jag är tveksam om uppdraget kommer att lyckas, många där inne bryr sig för mycket om sin vikt ju.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela