maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

your world is my world

Publicerad 2010-09-02 16:46:23 i Allmänt,

jag är fortfarande sjuk och det suger. skulle först kanske till skolan för att inte missa något, men jag prata med farmor innan och hon sa en smart sak. "du blir ju inte bättre/friskare för att du går till skolan". så jag får vara hemma eftersom jag inte vill riskera att bli sjukare.

sitter just nu och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. har typ spelat spel på datorn och bara chillat. jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort idag. haha,men jag har knappt kollat tv och jag har inte sovit. men nu ska jag ta och läsa lite bloggar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela