maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

video music awards

Publicerad 2010-09-13 21:53:38 i Allmänt,

sitter och kollar mtv video music awards med josse. massa kändisar till exempel justin bieber, så det är ett måste att kolla. ni borde också slå på tvn. jag skulle göra ett inlägg tidigare idag men självklart så funka inte internet. så nu får jag sitter och blogga från josses dator. det har inte hänt så mycket mer idag, förutom jag somna innan i soffan och sen så har jag varit ute och sprungit med amanda.

men nu ska jag fortsätta kolla på vma och sen sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela