maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

picture this

Publicerad 2010-09-29 15:55:02 i Allmänt,

onsdagar är den värsta dagen i veckan. dels för den är mitt i veckan och den går alltid så sakta. iallafall.., för första gången så var bilden rolig idag. vi skulle ha med en kamera och så skulle vi ut och fota, var som helst. jag och sara delade på hennes kamera och så skulle vi ta en porträtt bild. blev mest bilder på mig. kaaanske bjuder på någon om sara är så snäll att hon skicka några till mig!

jag är alldeles utsvulten vilket man kan förstå efter kolpuddingen i skolan idag.
ska ta och äta nu,sen ska jag plugga. ska försöka att inte somna hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela