maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

craazy

Publicerad 2010-09-26 21:19:01 i Allmänt,

slänger ihop helgen i en kort sammanfattning.

fredag: först var det skola,sen var det dags för amandas kalas där hey,sara,josse & jag hjälpte till. kalaset sluta halv 9 så det var fullt ös fram tills dess. vid 9 stack vi 4 till geromar där det var pardeey. var massa trevligt folk där, så det var lyckat. tog taxi hem till hey sen med henne.

lördags: vakna hos jossäh och stack hem vid 1 tiden. duscha och bara tog det lugnt. sen vidare till vickan frammåt kvällen. blev en massa mys med mat,datorn,tvn & filmer. tack för kvällen vickan! :)

today: kom hem vid fem idag och har typ städat och glott tv. ska plugga lite nu sen ska jag kolla ännu mer tv. har fått en på mitt rum nu. en tv alltså haha. där finns dc dygnet runt. mitt liv är räddat!

bilder från i fredags. sen finns det lite privata bilder också ;) haha skoja, eller gjorde jag.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela