maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

toy story 3D

Publicerad 2010-09-19 13:51:33 i Allmänt,

snart sticker familjen johansson plus sara madsään & ida (amandas kompis) till lund för att kolla toy story 3 i 3D. ska bli roligt,har sett trailer på filmen och den verkar hur rolig som helst. igår kväll tog jag lite bilder men det tar alldeles för lång tid att ladda upp dom så bjuder på någon enstaka.

nu måste jag fixa klart mig. idag kör jag på mittbena och höga skor! ni kanske minns dom jag köpte på skopunkten för inte så länge sen, jag älskar dom! problemet är bara att jag blir 1.83 i dom hehe. men nu ska jag fixa klart det sista och lyssna på musik.

förresten, naglarna åkte av lika snabbt som dom åkte på haha. inte för att det var dåligt lim eller så. jag tror det var för att jag låna mamma lim som var superstarkt så jag fick ont i fingrarna hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela