maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tjejkväll

Publicerad 2010-09-18 16:29:33 i Allmänt,

gårdagen var en typisk tjejkväll. vår kväll bestod av:

massa snack
barnsligheter
tv/film
manikyr
onyttigheter
& massa bilder

var verkligen en kväll som var värd varenda enda minut. tack till er tjejer! sara och lovisa stack hem vid 3 idag. ska bara chilla och kolla tv ikväll med två underbara töser. sara & josse. musiken fyller rummet just nu, om mina tända stearinljus med lukt av äpple. har hicka nu så jag måste ner och dricka för det är så jäkla störigt. vi hörs senare, pusss!








Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-09-18 17:55:10

HAHAHAH fyfan vad hemska bilder på mig madde!

tack för allt töser! <3



hahah, undrar vart jag vaknar upp inatt? 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela