maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svullen

Publicerad 2010-09-07 16:20:02 i Allmänt,

mitt öga är så svullet så jag knappt orkar hålla det öppet. alltid när jag kollar så märker jag att ögat är tugnt, inte alls kul. dagen har varit soooft, dels för att vi slutar vid ett och för att på svenskan fick vi kladdkaka. inte dåligt det! har nyss gjort en massa läxor och tror snart att jag deckar i soffan, herregud vad trött jag är. plus så kan mitt öga behöva vila lite efter denna dagen hihi.

bilden är knasig men är mest för att visa mitt stackars öga, det till höger.
ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Jossäääääh

Publicerad 2010-09-08 09:58:47

awwwww du är så söt =D<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela