maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

summer of 2010

Publicerad 2010-09-23 21:15:57 i Allmänt,

imorgon har vi so provet vilket jag inte pluggat på idag. men tur är så har jag pluggat en massa i veckan så det sitter kvar i huvudet. ska kolla igenom det lite nu. imorgon måste jag upp tiidigt. för jag ska duscha imorgonbitti och det känns som det kommer bli svårare nu med naveln. sen måste jag rengöra den och så vill jag komma tidigare till skolan för att plugga lite. vi har provet första lektionen.

nu ska jag ta och rengöra min piercing, känns som jag snackar om den hela tiden haha. men vi höres imorgon! godnatt allihopa.

fan vad jag saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela