maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

studiedag

Publicerad 2010-09-16 14:06:59 i Allmänt,

gud vad skönt med en ledig dag. igår var jag helt förstörd. efter att ha cyklat så förbaskat mycket så var man helt slut i benen. kunde knappt gå efter,mjölksyra säger jag bara. sen hann jag bara hem och fixa mig innan jag skulle ner till bussen för att sen åka vidare till malmö. fick springa till tåget,trodde verkligen inte jag skulle hinna. sen hoppa josse på i lund och vi åkte vidare. jag bytade jackan på triangeln och sen köpte jag smink och naglar. nöjd med mina köp & här kommer även bilder. torrschampot handla mamma till mig på h&m.

jag kom hem vid halv 7 och fick snabbt åka hem och äta,sen körde pappa mig till olivia. där jag var fram till klockan två inatt. hon skulle följa mig hem men så blåste det räjalt. och töntiga som vi var,så våga vi inte gå hem själva. haha, fast skulle ni varit i våra skor just nu. så tror jag inte att ni heller hade vågat. så vi bestämde oss för att sova hos olivia. vi gick snabbt hem till mig och hämta packning. men sen mådde jag illa så jag stanna hemma och olivia fick gå hem med hennes pappa som hade följt mig en bit hem.

nu orkar jag inte skriva mer, då blir det bara tråkigt att läsa haha.
ska fräscha upp mig nu och sen göra lite läxor. vi hörs senare!

& jag vet att bilden är lite halvt suddig :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-16 16:20:26

kan inte du skriva vad du tycker om mascaran "false lash effect"? den på bilden alltså, fin blogg förresten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela