maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sätofta klassikern

Publicerad 2010-09-15 14:51:26 i Allmänt,

vet inte om det är ett sammansatt ord eller ej,fick gå på vad jag tyckte såg bäst ut haha. idag har vi iallafall bara haft två lektioner för sen skulle vi cykla. vet inte hur mycket vi cykla. men det var en av de tre sakerna man ska göra för att ta sätoftaklassikern, dom andra två sakerna är att simma några kilometer och springa en mil, tufft men värt det till slut!

jag ska snart in till malmö, tag tåget 15:37 och sen hoppar josse på i lund. ska kolla runt lite överallt och sen ska jag byta ut min jacka till en röd. men nu ska jag ut med hundarna och sen börja fixa mig. ha det fint!

förresten, vi är lediga imorgon. AWESOME!

älskar låten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela