maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ryan reynolds

Publicerad 2010-09-12 14:40:11 i Allmänt,

jag och josse stack aldrig iväg igår utan spenderade istället kvällen tillsammans med massa filmer. gick hundratals filmer på tvn igår kändes det som. väldigt många bra iallafall, fast vi slockna redan vid halv 1. var iallafall både en mysig och rolig kväll igår :)

tog ut exakt alla kläder ut byrån igår för en del var skrynkligt och en del behövdes tvättas. idag så satte jag igång med att stryka lite, lägga en del i tvätten och göra om lite med placeringen i byrån. blev alldeles nyss klart och känner nu för att ta en paus. behöver nämligen göra lite läxa och sen ska jag se några avsnitt av one tree hill. kommer ändå inget vettigt på tvn och så ligger jag en bra bit efter i serien.

men nu ska jag sätta igång en film som vi spela in igår, Gone heter den. såg halva igår men sen orka vi inte mer. vi hörs senare! slänger in bilder på en kille som ligger på min topp 5 lista över snyggaste killar i världen, damn säger jag bara!


Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2010-09-12 20:24:43

du är duktig som stryker och har så fint på ditt rum är stolt över dig puss

Postat av: Lovisaaaaa Steen

Publicerad 2010-09-12 20:47:32

OMG VAD HAN ÄR SNYGG!! :O Shieeeet vad heter han? :]



Btw du är sååå duktig du madde!! :*

Postat av: Lovisaaaaa Steen

Publicerad 2010-09-12 20:52:44

hahah jaha (A) haha nu vet jag vad han heter :P

ryan reynolds, eller? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-12 22:28:46

HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela