maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

prov

Publicerad 2010-09-19 21:46:58 i Allmänt,

nu ska jag snart ta och sova,det har varit en lång och mysig dag. jag är helt utmattad! har pluggat en del på so provet som vi ska ha på onsdag, tror jag det är. sen är det orienteringsprov på torsdag. sen har vi ca två prov i veckan resten ut tills höstlovet börjar. kul..verkligen.
ska förhoppningsvis vara med jossäh på tordag också. gud vad jag saknar henne! sen ska jag även göra en annan sak då också,men det förblir en överraskning tills jag har gjort det. så jag hoppas josse kan följa med på det & hålla mig i handen :) oops,avslöja jag för mycket? haha

nu ska jag sova, vi hörs imorgon! puss

random bilder



Kommentarer

Postat av: Rebecka Boki Öhlund

Publicerad 2010-09-20 17:32:31

Jättefin blogg du har.

Allt bra med dig? :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela