maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

plugg

Publicerad 2010-09-05 17:20:19 i Allmänt,

jag har pluggat så mycket så jag snart spricker. eller jag har typ gjort tre stycken,men det var rätt jobbigt. nu ska jag bara chilla, bara jag och josse hemma så idag är det vi som ska göra maten. blir kyckling och ris, det gillar vi. idag kommer sista avsnittet av though love, det får man inte missa. tog lite onödiga bilder innan som jag slänger upp, rätt roligt att fota allt möjligt. men nu ska jag bara ta och chilla och njuta av den sista biten av helgen.

imorgon ska jag till doktorn vid halv 12, så missar lite av skolan då också. dom ska kolla mitt ärr och typ se hur jag mår, inget annat märkvärdigt. men nu ska jag sticka, ha det fint!



Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2010-09-06 16:55:43

naaw vad gullig mimmi är vilken sötis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela