maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

overdrive

Publicerad 2010-09-07 18:31:09 i Allmänt,

Magi på waverly place rulla på just nu på tvn. mamma jobbar,pappa och amanda är på skolan och josse är på nova. skönt att vara själv hemma och bara chilla. har inte så mycket att säga om idag så kan berätta om morgondagen.

efter skolan sticker jag och josse till malmö för att kolla runt lite i affärer. sen på kvällen så kaanske vi sticker till hägneryd och sover där. eller josse ska dit,men jag vet inte. för det första är mitt öga såå jobbigt och plus så måste jag ta bussen från henne tjugo över 7 till skolan. fast hade kanske varit värt det. det blir josse,hägneryd,sara,sebbe och martin. vet inte om det blir fler. men jaja, vi får se (:

overdrive - ola svensson

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-09-08 16:51:10

tjugo i åtta faktiskt, och jag och lisa ska också ta samma buss :*** <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela