maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

myspys

Publicerad 2010-09-27 20:13:49 i Allmänt,

myser framför tvn med datorn i knäet. idol rullar på,blir spännande att se vem som går vidare. idag har jag varit riktigt trött, så dagen har varit seg. har också pluggat en del no som jag nyss börjat fatta galoppen på. vilket är bra för vi har prov på torsdag & imorgon är det matte prov.

josse är i stockholm med klassen så det känns lite tomt här hemma. så därför slänger jag in någon sthlm bild. nu ska jag iallafall ner och äta. vi hörs kanske senare. om datorn tillåter, den har varit lite seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela