maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mister wrong

Publicerad 2010-09-05 13:14:21 i Allmänt,

gårdagen blev verkligen lyckad. vi kom till sebbe vid halv 7 ungefär. jag och sara åkte ner och hämta pizza som vi sen tjocka oss med. vid 8 stack vi till martin. sebbe och josse åkte bil & jag och sara tog moppen. det skulle ta ca en kvart men för mig och sara tog det 1 h och 20 min. gissa hur fel vi körde då. dessa två bilder under tog vi när vi märkte att vi körde fel. tänkte att vi lika bra kunde ta lite bilder, och himmlen var otroligt fin. vi kolla mest tv hos martin och hägneryd gjorde oss sällskap vid 11 tiden tror jag. vi halv 3 åkte vi hem.

det var så jäkla kallt när vi åkte hem så det känns som jag blivit sämre. min förkylning har blivit värre och hostan sitter kvar. jippi.. men har redan missat tillräckligt i skolan så jag får stå ut hela nästa vecka. men nu ska jag klä på mig och sen börja med läxan. ha det fint!


Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-09-05 13:42:55

hhehhehe vi är bäst, så är det bara.

jag älskar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela