maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lund

Publicerad 2010-09-06 17:07:03 i Allmänt,

idag var det en kort skoldag för mig. stack från skolan vid halv 11 för jag skulle va hos doktorn vid halv 12. efteråt åkte jag och mamma till nova och gick där lite. käka på espresso house och hade lite trevligt bara vi två. kom hem igen vid tre, och sedan dess har jag knappt gjort något. ska snart hjälpa mamma med maten, och eftersom mamma är den utmärkta kocken som hon är, så blir det kötbullar och potatismos.

jag slänger in dagens köp också och jag är verkligen supernöjd med det jag köpte. och lägg märke till att jag köpte min vinterjacka redan nu. förra året var jag ute i sista minuten och den jag hade var verkligen inte snygg. inte på mig iallafall, tror jag skänker den till mamma. men nu ska jag ner och hjälpa till lite,ha det fint!

att allt runt omkring ser ut som det gör är för att så fort kom hem så slängde jag på mig allting och fota lite. haha anteckna det ;)

jacka från stadium 999:-

kofta från gina 249:-


skor från skopunkten 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela