maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'm,i'm good at wasting time

Publicerad 2010-09-20 22:53:26 i Allmänt,

i think lyrics need to rhyme.

älskar låten, introducing me från camp rock 2. sjungs av nick jonas! kan snart låten utantill,bara måste kunna den. haha, lyssna på den så ska ni se att det kommer ta sin tid att lära sig den. iallafall så försöker jag hålla ögonen öppna just nu. så trött som jag är har jag inte varit på länge. alla jo,jag har varit det hela dagen hehe.

denna veckan lär bli chill för att vissa ska till km imorgon och mäta och grejja med 4orna och 5orna, på deras friidrotts tävling. så vi blir inte så många i klassen så vi borde inte gå igenom allt för mycket. jag tror lärarna valde dom eleverna som dom litar lite extra på eller dom lite duktigare. haha självklart är jag ikke en utav dom.

allt är bokat och klart inför torsdag,vad kan det vaara? har ni någon gissning eller? josse hey ska iallafall med, det kommer bli spännande.
en annan sak jag oroar mig över just nu är orienteringsprovet. det har aldrigt varit min grej.

men nu ska jag sova, godnatt sötisar!

Kommentarer

Postat av: syyster

Publicerad 2010-09-21 22:30:16

jag vet jag vet jag vet

Postat av: mammi

Publicerad 2010-09-22 08:26:50

kul att läsa dina tankar. Älskar dig puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela