maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

idol

Publicerad 2010-09-22 20:47:36 i Allmänt,

idol på tvn och reklamerna kommer ofta men är så korta så jag måste skynda mig. sebastian krantz håller jag tummarna för just nu, måste erkänna att jag går mest efter hans utseende. fast han är inte dålig,det är han faktiskt inte. iallafall så har jag varit lite seg nu, har pluggat en massa och idag var jag med sara ett tag. senare kom vicky till mig och vi plugga lite och var ute.

orienteringsprov imorgon,taggaaad. efter skolan sticker man iväg med hey & mamma för att göra en sak. kommer bilder imrn :) men nu måste jag sticka, blev en bild i högen! puss

Kommentarer

Postat av: din underbara syster

Publicerad 2010-09-22 21:36:18

jag ska självklart också med..........

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-09-22 21:47:09

jag vet vad du ska göra sötnos =D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela