maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

idol 2010

Publicerad 2010-09-08 19:46:05 i Allmänt,

vill börja med att säga att jag har sett en utav dom värsta filmerna någonsin. den är inte rälig utan bara hemsk. handlar om hur det var förr, med judar och hur det var på deras läger. ni kan själv kolla trailern, sök på The boy in the striped pyjamas. och jag böla som ett litet barn. den var verkligen hemsk,och jag kommer nog inte se den igen. eller den handlar inte helt och hållet om hur det var förr, utan mer om två pojkar. han ena är jude och är inne på ett läger och han andra har en pappa som är soldat och han är inte jude. ni får själva kolla!

jag stack aldrig till hägneryd, måste vila ögat och så kändes det bäst helt enkelt att vara hemma. idol börjar snart och det ska jag definitivt kolla på. jag har inte så mycket mer att säga just nu, vi hörs kanke senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela