maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i did it

Publicerad 2010-09-23 17:50:34 i Allmänt,

jag och josse chillar på mitt rum med massa musik. allt från hård rock till camp rock. haha nej, bara bra musik är tillåtet här. dagen har varit seg, eller fram till orienterings provet,efteråt var jag så glad för jag klara MVG. det är inte ofta det,hehe.

ni undrar säkert vad jag skulle göra idag, men bilden säger mer än tusen ord,right? så jag behöver inte säga så mycket. gjorde inte så ont som jag trodde, fast jag har frågat många som sa att det knappt kändes. men det gjoorde det visst. fast om någon funderar på att göra något, så gör det. det är värt det!

nu ska jag inte sitta här och vara osocial mot jossääh, vi hörs senare! puss

inte så bra bild, var helt nerblodat nyss hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela