maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

heeelg

Publicerad 2010-09-02 22:51:18 i Allmänt,

snart är det helg vilket kommer bli otroligt skönt. fast dessa två dagar har jag slappat rejält. men sen är det ju alltid något extra när det är helg. det är mysigare och det blir en massa onyttigheter. men nu ska jag iallafall sova. ska först lägga fram lite kläder till imorgon, om det nu blir någon skola. och sen så ska jag ta och sova. måste speciellt vila mina ögon som är väldigt irriterade just nu. och jag sover med hårinpackning inatt vilket jag behöver.

sweet dreams!

fick bli en slumpad bild,har inte haft orken att fota en massa de senaste dagarna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-03 13:47:23

jag gillar din blogg :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela