maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

darin fever

Publicerad 2010-09-01 22:37:30 i Allmänt,

jag har fått lite darin fever. men hans nya låtar är bara för grymma. och nu kan jag passa på att tipsa om några jag älskar. microphone,endless summer och can't stop love. sen har han tusen andra bra. men nu skulle jag inte prata så mycket om honom. blir det någon skola för mig imorgon? det får jag se imorgonbitti, beror helt på hur jag mår då. just nu är det lite bättre än hur det har varit innan idag. min förkylning sitter i fortfarande. vafan ska man vara förkyld för? finns ingen mening med det. åååhh!!!

haha min ilska fick tyvärr gå ut på er. men nu ska jag ta och läsa lite och sen sova
sweet dreams!


Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-09-02 18:54:30

Jag älskar också darins nya låtar. Och vad fint ditt hår blev, kram :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela