maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

crossroads market

Publicerad 2010-09-03 18:18:25 i Allmänt,

vill först och främst tacka alla för era gulliga kommentarer som gör mig så glad. betyder att jag inte är lika hatad som kissie hehe. men iallafall,tack till er alla =)

fyller öronen,till och med rummet med musik just nu. har även piffat upp mig lite. har sett ut som en uteliggare de senaste dagarna eftersom stackars jag har varit sjuk. men nu mår jag lite bättre, var iallafall hemma idag också för jag mådde lite sådär imorse. ikväll ska jag nog kolla när amanda spelar match på jeppavallen vid 7 tiden. om mina ögon tillåter. så röda dom är och irriterade. hoppas att det går över snart, dom blir irriterade då&då hela tiden. men nu ska jag ner och äta lite. vi hörs ikväll, puss!

dagens outfit, lägg märke till min snygga prickiga morgonrock i bakgrunden ;)
tröja från h&m, byxor från cheap monday. plus klocka och ring från ur&penn och h&m

a.g & co. crossroads markets. est 1993

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela