maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

com hem

Publicerad 2010-09-20 18:52:44 i Allmänt,

kunde inte motstå att lägga in denna med en gång. jag fastna för den direkt och jag ääälskar den redan. haha speciellt ullared & avatar. haha kolla så fattar ni. har fortfarande inte tagit tag i läxorna,eller jag har faktiskt gjort en del som jag började med direkt när jag kom hem. ska snart ut och gå raskt med mamma,pappa och josse. tror inte amanda ska med iallafall.

jag hoppas ni får en mysig kväll, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela