maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

boots

Publicerad 2010-09-30 19:31:30 i Allmänt,

hej töser och pågar! dagen har varit rätt rolig. på gympan tex så hade vi fotboll, vi var inte alls många idag så det var rätt roligt. sen på matten fick vi typ klippa och klistra för att göra olika figurer. sen på no:n så hade vi prov vilket gick väldigt bra. är spännande att se vad jag fick på det ;) har heller inte fått reda på vad jag fått på so och matteprovet.

idag blir det en mysig hemmakväll med amanda och mamma. pappa är i sthlm och josse sover borta. massa myys blir det. och självklart sover vi alla i mamma och pappas sängar,hihi! :)

efter skolan åkte jag och mamma till lund för att shoppa. blev ett halsband,gråa leggings och grön/bruna boots. riktigt nöjd. det enda som gick snett var att jag glömde helt och hållet bort min kod när vi väl var på nova. så mamma fick betala så länge.

bild på mina skor. och jag lovar att dom ser bättre ut irl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela