maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

barnkalas

Publicerad 2010-09-24 16:38:49 i Allmänt,

hej kära ni! gud vad trött jag är,helt sjukt. dagen har iallafall gått snabbt. på hemkunskapen skulle vi göra fiskburgare från grunden. så vi fick ta en fisk. asså inte en hel fisk då men det inuti eller hur man ska förklara. sen skulle vi mixa det och steka det. gissa hur många som åt det? haha.

ikväll blir det barnkalas för amanda. jag,josse,josse hey och sara madsen ska hjälpa till. vi får hoppas att det blir bra. vi ska fixa tipsrunda,fast vi får se om vi hinner. tiden rusar iväg. den börjar 18:00 - 20:30. missar halva idol :( fast vi har turen så att vi kan spela in det.

men nu måste jag börja fixa, ha det fint!

längtar tills min piercing ser ut sååhäär. detta är en bild på josses :)

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-09-25 17:38:24

hur länge har din syster haft sin piercing? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela