maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

x-tra large

Publicerad 2010-10-06 16:14:20 i Allmänt,

kollar runt på nätet litet och ska strax sätta igång med läxorna. det är helt sjukt vad mycket vi har. jag hinner knappt göra något på helgerna. något annat än att plugga asså. idag hade jag iallafall engelska prov som gick bra. var bara en lätt hörövning och typ två uppifter som då ingick i läsförståelse.

men nu ska jag plugga lite hk nu, sen lite engelska för att på fredag ska vi skriva en uppsats. och sist men inte minst ska jag träna på svenskan, vi har litteraturhistoria-prov på måndag. vi hörs senare, peace out!

min cam har faktiskt inte så bra kvalite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela