maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

work work work

Publicerad 2010-10-25 21:22:25 i Allmänt,

att jobba med småbarn från klockan 8 till 4 är inte det lättaste måste jag säga. var alldeles slut efter idag och bara någon timme efter att jag kommit hem så stack jag och lovisa in till höör. kom hem vid 8 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och laddat inför imorgon. som ni kanske vet så var det min första dag på praoen idag och det gick väldigt bra. fast vi är ute väldigt mycket och det är riktigt kallt, fast vi springer oss väldigt varma haha.

nu ska jag och josse kolla klart filmen vi påbörja igår sen ska jag sova.
godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela