maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rascal flatts

Publicerad 2010-10-31 11:06:17 i Allmänt,

min dator har totalt gone wild. nej men internet har slutat fungera på den så därför jag inte uppdatera något igår. sitter just nu vid pappas dator och myser med låten nedan. en helt underbar låt, och i just denna videon under så finns en del dikter med som jag är helt förälskad i. jag och mamma ska åka och köpa färg till mig hår nu, måste verkligen färga det, utväxten är bara för hemsk. ni får se resultatet senare. men nu sticker vi till city gross, see ya!
btw, ni har väl ställt tillbaka klockan en timme,dags för det nu ;)

-Love can sometimes be magic, but magic can sometimes...just be an illusion.
-The best thing about me is you.
-It takes a second to say I love you, but a lifetime to show it.

Kommentarer

Postat av: Jessica & Paula ♥

Publicerad 2010-10-31 12:55:54

Fin blogg !

Allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela